Szövegírás szívvel, lélekkel
Vallom, hogy közös gondolkodással és őszinte, nyílt kommunikációval jutunk a legmesszebbre
Szolgáltatások
Kreatív szövegírás
Mit értek ez alatt? Mindent, ami szöveg, akár online, akár offline felületeken. Frappánsan, lényegre törően, hatékonyan. És persze személyre szabva.
Ismeri az érzést, amikor percekig bámulja a fehér monitort és egyetlen megveszekedett mondat sem áll össze? Eközben azon kattog az agya, hogy mennyi egyéb tennivalója lenne még aznapra, és máris a háta közepére kívánja az egészet. Jó hírem van, én leveszem ezeket a “nemszeretem” feladatokat a válláról. Minden szöveg megírása előtt fontos persze részletesen egyeztetni, hogy az minden ízében megfeleljen az elképzeléseinek.
Tartalommenedzsment
A tartalmakat fontos rendszerben látni és kezelni, minden felületen, egymással összhangban. Ez is kell ahhoz, hogy a legtöbbet mutathassuk meg magunkból.
Azok vagyunk, aminek látszunk. Hiába beszél hét nyelven a termék, vagy veri kenterbe a versenytársakat a szolgáltatás, ha erről csak mi tudunk. Érdemes odafigyelni rá, hogy minden lehetséges csatornán aktívan jelen legyen a cég, ráadásul úgy, hogy ezek egymást erősítsék. Az üzenetet elegendő egyszer megfogalmazni, később már elég egy kis odafigyelés és nyomon követés.
Webszöveg és webszerkesztés
Webes felületek profi, sallangmentes szövegezése, szerkesztése és frissítése, gyorsan és hatékonyan.
Talán az egyik legsúlyosabb hiba, amikor egy egyébként megnyerő cégnek elavult a honlapja, és régen lejárt határidőket, vagy irreleváns landing page-eket talál a látogató. Borítékolni lehet, hogy azonnal továbbkattint. Pedig ez is csak egy csöpp figyelmet igényel, de azt folyamatosan. Ha nincs rá kapacitása, szívesen segítek.
Kiadványszerkesztés
A nyomtatott kiadványok sosem tűnnek el teljesen. Igyekszem elkészíteni az Önnek leginkább testhezállót.
A legtöbben minimalizálták már a nyomtatott megjelenéseiket, de néhány kiadványra, éves brosúrára, aktuális szórólapra így is szükség van. Sokszor egy készül ezekből egy évben, úgyhogy nem mindegy, az milyen. Nyomtatásban ráadásul minden hibát sokkal hamarabb kiszúr az olvasó. Úgyhogy érdemes mindent triplán csekkolni. Mindez idő és energia, amit bizonyára másra is tudna fordítani, ha valaki átvállalná öntől.
Például én.
Hírlevelek
Ön kitalálja, mi az üzenet, én megfogalmazom és összeállítom úgy, hogy az a legeredményesebb legyen hírlevél formájában. A kulcs a hatásos szöveg és az időzítés!
A kéretlen levelekkel Dunát lehet rekeszteni, boldog-boldogtalan e-mailekkel bombázza a vevőkörét. Ilyen közegben nehéz érvényesülni. Egy hírlevél csak akkor nem landol kapásból a kukában, ha releváns tartalom van benne, ami ténylegesen érdekli az olvasót, mert valamilyen érdeke fűződik hozzá, előnye származik belőle.
Blog
Mindig kell a személyes hang. Szimpátiát, lojalitást kelt. Mesélje el a történetét, én pedig segítek olvasmányosan továbbadni azt.
Mindenki blogol. Nem azért, mert ennyi grafomán ember van a világon, hanem, mert ez a forma a legkönnyebben fogyasztható. Eközben a Google is elégedett vele, hogy az oldal rendszeresen frissül, és sok rajta a keresőbarát kifejezés.
De azért néhány frappáns mondatnál több kell, és nem árt, ha azok tudatosan fonódnak egymásba.
Legyen könnyed is, velős is.
Indulhatunk? Vágjunk együtt bele!